Kérje hírlevelünket!                Név:     Email:
 

1066 Budapest,
Teréz krt. 38.

Telefon: 06 1 430-0266
Fax: 06 1 430-0267
Mobil: 06 30 411-2875
Email:
info--.at.--outdoorcsapatepites.hu

Csapatépítő játékok

Gasztrotúra

 

A gasztrotúra olyan outdoor csapatépítő program, amely során a résztvevők balatoni gasztronómiai specialitásokkal ismerkednek meg, miközben játékos vetélkedő keretében összemérik tudásukat a hazai és nemzetközi gasztronómia területén. Gyalogosan járják be Balatonfüred reformkori városrészét és a kikötő környékét kb. 2,5-3 óra alatt. A programot közös ebéddel/vacsorával zárjuk le a régióra jellemző ételsorral.

 

Vajon tényleg mindent tudunk a fröccsről? A Jókai bablevesről vagy a balatoni halakról? És a borokról?

 

 


Robinson Crusoe nyomában

 

A koncepció teljes egészében a mindenki által jól ismert, Robinson Crusoe történetre épül.
Most azonban, nem magányosan kell megvívni a túlélésért folytatott harcot, hanem mindenkit a csapattársai segítenek, akik vele együtt egy önálló törzset alkotnak.
 
Közösen építenek menedéket, gyújtanak jelzőtüzet, és persze a tutajépítés sem maradhat el.

 

 

 


Ötvös Csöpi nyomoz

 
Ötvös Csöpi nyomozó neve szinte mindenki számára ismerős, hisz a filmek melyeknek főszereplője volt klasszikusnak számítanak.
Az Ötvös Csöpi történetek és a Balaton összeforrt az ismert és kedvelt filmekkel és ezek emblematikus főszereplőjével, a színésszel, Bujtor Istvánnal aki mint nyomozó és  mint színész is nagy szerelmese volt a Balatonnak, ahol a filmek nagy része játszódik. A program során a filmekből vett jelenetek és  a Balatonnal kapcsolatos momentumok elevenednek meg.
A játékban a résztvevők egy nyomozás részeseivé válnak, miközben minden állomáson és feladatnál újabb és újabb részlet derül ki a bűnügyről.
A munkatársakat csapatokra osztjuk, akik  végiglátogatják a játékállomásokat, és útközben felelevenednek az emblematikus filmrészletek. Az Elvarázsolt dollár hamis bankjegyei, a Pogány Madonna vitorlás technikái, vagy a Csak semmi pánik titkos térképe. És egy kicsit finomabb formában, de a híres pofonok is megjelennek....

 


City Challenge 

 

Egy város felfedezése mindig vonzó program, egy többezer éves városé pedig különösen izgalmas. Játékunkban a résztvevőket  csapatokra osztjuk, akik az adott település (Veszprém, Eger, Pécs, Sopron, Szentendre, Esztergom, Győr, Szeged, stb.) történelmének fontosabb eseményeivel, leghíresebb lakóival, legnépszerűbb művészeivel és persze a helyi pletykákkal ismerkednek meg.

Mindezt nem a hagyományos formában, hanem izgalmas, vicces, elgondolkodtató, egyszóval játékos formában.

A csapatok, - miközben bejárják a város nevezetes helyeit, rejtett zugait, titkos átjáróit, - különböző tematika mentén kidolgozott feladatokat oldanak meg.
Nem kell megijedni, ez nem egy „száraz” történelmi vetélkedő Amikor például a csapatok egy fagyikehely majszolása közben megpihennek egy teraszon, biztosan nem így fogják érezni.
Így még a rejtvények megoldása is gyorsabban megy…..

 


Country Life

 

A felgyorsult hétköznapok, az állandó munkahelyi kihívások és a mindennapi problémák szentháromsága gyakran rányomja a bélyegét a lelki egyensúlyunkra. A technika rohamos fejlődése, az internet és a média mind más és más attitűdöt erősít bennünk és gyakran megfeledkezünk őseink szépséges ám annál nehezebb életéről.
Másrészt gyakran bizonyos nosztalgiával tekintünk a vidéki romantikus életre, elfelejtkezve arról, hogy a földdel, állatokkal kapcsolatos munka másképp ugyan, de nem nélkülözi a nehézségeket.

Programunk a falusi életben megszokott hétköznapi teendőket hivatott szemléltetni. A program során a résztvevők hamar rádöbbennek, hogy az elkényelmesedés a depresszió és a stressz ezen tevékenységek elvégzése mellett nem férnek bele egyikünk életébe sem.

 


  

Team Challenge

 

A Team Challenge újfajta struktúrája eltér a hagyományos, állomásról-állomásra szerkezetű kültéri csapatépítő tréningektől.
 
A program struktúrája:
A résztvevőket 5 csapatra osztjuk, és minden csapat egy moderátor kíséretében kezdi meg a küldetését 5 különböző helyszínen. A moderátor informálja, segíti és természetesen értékeli is a csoportot a program során.
A csapatoknak 5 missziót kell végrehajtaniuk, minden misszión belül további részfeladatokkal találkoznak szám szerint öttel. A csapat nem kap teljes információt a részfeladatokkal kapcsolatban, így ezek ismerete nélkül kell kiválasztaniuk azt a feladatot, amelyet végre kívánnak hajtani. Adott misszión belül a részfeladatok végrehajtására 30 perc áll a csapatok rendelkezésére. Ezzel az idővel gazdálkodhatnak és eldönthetik, hogy melyik feladatra mennyi időt szánnak. (az összes részfeladat végrehajtható 30 perc alatt)
Tehát akár sikerül a csapatnak a feladat akár nem 30 perc után tovább kell állniuk.
Cél az 5 misszió maradéktalan végrehajtása, a részfeladatok mindegyikének elvégzése. Amennyiben nem sikerül a részfeladatokból mindegyiket megcsinálni pl: 5-ből, 3-at tudnak jól teljesíteni azért is jár a pont.

 

A missziók:

  • Építőmester
  • Roller rally
  • Erdei kaland
  • Logika
  • Folklór 

 Fogd a pénzt és fuss...

 

 

A játék során a résztvevőket csapatokra osztjuk, akik most belekóstolhatnak a bankrablók  életébe.  Minden csapat egy bankrabló bandát alkot, és több játékállomáson keresztül különböző feladatokat oldanak meg, melyek mindegyike a bankrablással függ össze. Minden egyes feladat megoldása közelebb viszi a csapatokat a széfhez, melyet egy számkombináció nyit.

 

Ízelítő a feladatokból: riasztó hatástalanítás, útvonal tervezés, bankbiztonság, svindlerek az éjszakai életben..

 

 

 


 

Interfood főzőverseny

 

A közös főzés és azt követően az evés mindig izgalmas tevékenység, amely összekovácsolja a társaságot. Ez vállalati és baráti környezetben is érvényes.
A főzés remek módja annak hogy a kollégák igazán más oldalukról mutatkozzanak be egymásnak, mint amit a munkahelyi környezetben megszoktak. Itt bemutatkozhatnak azok, akik legendákat mesélnek arról, mit főztek hétvégén és azok is, akik el sem tudná k képzelni saját magukról, hogy egyáltalán egy hagymát apróra tudnak vágni.
Igazi csapatmunkát igényel a feladatok/munkafolyamatok szétosztása, aztán a közös alkotás majd   annak közös elfogyasztása növeli a pozitív érzelmi faktort.

 

 

 


  

GPS túra

Koncepció:
Klasszikus és ismert szabadtéri tréninggyakorlatokból összeállított kincskereső program. Szempontunk volt a program összeállításánál, hogy mindenki számára elérhető legyen egy hatékony, már jól bevált, valamint gazdaságos programösszeállítás.
A program mindegyik célállomása kihívást jelent mind az egyén, mind a csapat számára.
Program felépítése:
A játékvezetők csoportokat alakítanak ki. A csoportok GPS – segítségével fognak tájékozódni. Minden csoport kap egy játékvezetőt kísérőnek. A kísérő játékvezetők ismertetik és felügyelik a feltárt feladatállomásokat. A csoportok egyszerre indulnak, és saját maguk választanak a GPS pontokból.
Program végcélja:
Minél több pont összegyűjtése és feladat feltárása. A pontozást a program végén összesítik a játékvezetők.


Balatoni vitorlázás 

 

Csapatépítés vitorlásokkal (7-8 személyes kis vitorlások, mindegyikhez biztosítunk szakképzett kapitányt)

A társaságot 8 fős csapatokra osztjuk. A csapatok különböző feladatokat kapnak előre borítékolva, vagy telefonon wapon keresztül. A feladatok megoldása a kulcs a következő feladat megismeréséhez. A feladatokat a játékosok csak közösen tudják megoldani. A megoldás földrajzi pontok meghatározása és a pontra hajózás. A hajózást a résztvevők önállóan végzik, egy képzett hajóvezető jelenlétével és felügyeletével. A hajóvezetés főbb fogásainak elsajátítása szintén feladat, melyről a játék végén számot kell adniuk. Ha minden csapat megtalálta a végpontot, a hajókat a vizen összekötjük, lehorgonyozzuk és közös buliban, fürdőzésben vezetjük le a felgyülemlett feszültséget.
 


Éjszakai csapatépítő kalandjáték

 

Mi lehet izgalmasabb, mint az éjszakai erdő? Rejtelmes homály, állati hangok, neszezés, az avar zörgése….Ebben az izgalmas játékban a legfőbb feladat az egymás segítése, az együttműködés, a  kommunikáció, mert ezek segítségével a résztvevők maguk jönnek rá a kivezető útra
A csapatok egy közös cél érdekében indulnak el az erdőben, feladatuk megoldani az egyes játékállomásokon a feladatokat, amelyek aktivitást, leleményességet, összetartást és rengeteg kitartást igényelnek.
 
A játék:
A játék kezdetén a résztvevőket két csapatra osztjuk, akik kísérő programvezetőket kapnak maguk mellé. A csapatok kiindulásképpen egy-egy térképrészletet és walkie-talkie-t kapnak, amelyekkel eljuthatnak az első állomásukra. A feladat teljesítése után a kapott információ, ellentétesen segíti a két csapat munkáját. Innentől fogva, a két csapat egymásra van utalva, de két különböző úton járnak.
Ha sikeres volt a kommunikáció a két csoport között, akkor a második állomáson, egy-egy történetet hallgathatnak meg, melynek nagy jelentősége lesz a további próbatételeken.
Újabb információt kapnak a csapatok, mellyel a harmadik játékpontra juthatnak el. Itt a feladat teljesítése után egy-egy különálló térképrészlet a negyedik, közös pontra juttatja el a résztvevőket.
A feladat teljesítéséhez minden játékosnak szüksége van a bizalomra társai iránt. A fenti feladatok után a csapatok ismét külön válnak és eltűnnek az erdő sötétjében. Ahhoz, hogy tovább tudjanak haladni, jó memóriára és megfelelő tájékozódási képességre van szükség, ugyanis emlékezetből kell eljutniuk a következő helyszínre. Az útszakasz során, a kísérőktől csak egyszer lehet kérni a térképet. 
A következő játékpont elérésekor kell visszaemlékezni a történetre, melyet a második állomáson olvashattak a csapatok. Az állomáson az összegyűjtött információk alapján GPS koordinátát kell
összerakniuk és megosztaniuk a másik csapattal. Ugyanis az egyik csapat a koordináta első felét, a másik csapat a koordináta másik felét kapta meg.
A GPS beüzemelése után, már csak a végcél van hátra, ahova egyszerre fognak megérkezni a játékosok. Az utolsó állomáson  jól megérdemelt mézes pálinka várja a megfáradt résztvevőket.
Itt átbeszéljük a csapattal a tapasztalatokat és a tanulságokat, melyek remélhetőleg mély benyomást tettek résztvevőinkre. Ezzel zárjuk le ezt a felettébb izgalmas és megpróbáltatásokkal teli programot.

A 007-es kalandjai

Outdoor csapatépítő játék

A kémkedés sokunk számára érdekes és izgalmas lehet. Csapatunk arra törekszik, hogy a résztevőkből igazi kém csoportokat faragjon. A feladatokon keresztül mindenki próbára teheti koncentrációs, improvizációs, koordinációs és kombinatív képességét. A játékosok megtanulnak, bízni egymásban, és egy közös csapatként együttműködni a feladatok során.

A Játék formája:
Kerettörténetre épülő outdoor, ügyességi csapatépítő vetélkedő.

A program célja:
A játékosok számára olyan világot teremteni, ahol kizökkenhetnek a hétköznapokból, de mégis munkatársaikkal együtt érezhetik jól magukat. Fontos számunkra, hogy a résztvevők között fejlődjön a bizalom, az összetartás, a kommunikáció és a közösségi szellem a feladatokon keresztül.

A program kerettörténe

Őfelsége legkedvesebb ügynöke új megbízatást kapott. Egy új fejelsztés, a hangreaktor tervrajzát és leírását kell visszaszereznie az ellenséges ügynököktől, akik ezt elrabolták. Mivel ez az új „fegyver” borzasztóan veszélyes az emberiségre nézve, ezért nem kerülhet idegen kezek közé, a cél minél előbb visszaszerezni és visszajuttatni a laboratóriumba. Ebben csak a csapatépítésen résztvevő ügynöktársaira számíthat, akik besúgó hálózatukon keresztül, a legkisebb információ morzsák alapján akadnak a hangreaktor nyomára.

 

Azért persze izgalmas feladatok is várnak a résztvevőkre, mint a fogolymentés, bomba hatástalanítás vagy a trícium biztonságos szállítása.....

 


Filmkavalkád
A játék során a csapatépítés résztvevői egy játékos utazásra indulnak a filmek világába.
Híres magyar és külföldi filmek klasszikus jeleneti elevenednek meg az állomásokon, ahol a filmek egy-egy fontos szereplője, jelmezes animátoraink, várja a játékosokat. A feladatok közül néhányat közösen, néhányat párosával vagy egyesével oldanak meg a résztvevők. A közös feladatoknál nagyon fontos, hogy megfelelő stratégia kidolgozása, az összhang, különben a nehéz lesz a feladat teljesítése. Az állomásokon a játékosoknak a feladatok mellett az animátorokra is különös figyelmet kell fordítaniuk, ugyanis kollégáink információkat fognak hol direktben, hol csak úgy megosztani a játékosokkal. Ezeknek az információk hasznosságára a játék végén fény derül, ugyanis a játékot egy kvízzel zárjuk, ahol az állomásokon összeszedett tudásról is számot adnak a résztvevők.

 

Néhány példa a filmekre:

  • Másnaposok
  • Számkivetett
  • Egri csillagok
  • A Karib tenger kalózai
  • Brilliáns csapda
  • Indiana Jones
  • Robin Hood

Terra Incognita

 

A csapat utazásai során hajótörést szenved és egy ismeretlen földrészen kerül partra. Ez a barátságtalan környezet nem alkalmas az életre, ezért minél hamarabb, közös erővel haza kell jutniuk innen. Átkelés a lézermezőn, üzemanyag szállítás, hídépítés, csupa ismeretlen körülmény között.
 

És a végső cél, egy közös jármű építése, amivel végre mindenki hazatérhet..

 

 

 

 

 


Kerékpáros geocaching

 

Csapatok közötti sportos és logikai kalandvetélkedő. A résztvevőket csapatokra
osztjuk.
A csapatok egymástól függetlenül kerékpárokkal és GPS készülékekkel indulnak el a terepen, a településen, ahol ezek készülék segítségével a megtalált pontokon elrejtett információkat, vagy személyeket kell felkutatni. A kalandtúra végén mindenkit egy megadott időpontban várunk vissza
A játék során a résztvevők GPS készülékek segítségével tájékozódnak és jutnak el a megfelelő pontokra, ahol érdekes fejtörők, illetve feladatok várják őket. Minden  feladat elvégzésével egy-egy pontot kapnak és egy új állomás koordinátáját tudják meg .  
 

  

 

Elátkozott Kastély
Meseszerű csapatépítő vetélkedő 

 

A résztvevők egy rejtélyekkel teli kastély vendégeivé válnak, és segítenek a kétségbeesett grófnak az eltűnt családi ereklye megtalálásában.

 

A játék közben találkoznak a kastély ismeretlen lakóival, a púpos kuzinnal, az apácával, a kastély rémével, a halott szeretővel,  a lovaggal, és más érdekes figurával….

 

 

 

 

 

 



Evezős programok

 

Nyugalom, csodálatos természeti környezet, sima víztürkör. Vagy éppen izgalmas, hullámzó folyó, és a közös cél. Kell ennél több?

 

Mosoni Duna, Szigetköz, Dunakanyar, Gemenc, Fertő Tó, Velencei Tó, Kőrös Holtág, stb.

 

 

 

 

 


Burgenlandi kalandok

Hajtányozás

Szállás Sopronban.
Program 30 kilométerre Soprontól Burgenlandban:
A pálya egy 23 km hosszú, használaton kívüli vasúti pályán vezet. Kis falvak, szőlős dombok, erdők között visz az útvonal.
Indulás Oberpullendorf-ból vagy Neckenmarkt-Horitschonból. Mindkét település 30 percre található Soprontól.
4 személyes, színes hajtányokkal indulnak a csapatok. Mivel a hajtányok sínhez kötöttek, ezért a gyorsaság szerint nem lehet helyezetteket kijelölni, (a csapatok nem tudják megelőzni egymást ) ezért javasoljuk, hogy a csapatok a hajtányozás közben  egy előre összeállított, logikai és műveltségi kérdésekkel tűzdelt feladatlapot töltsenek ki, és ez lesz az alapja az eredményhirdetésnek.
Egyszerre két ember tud tekerni (úgy, mint a biciklit), hátul ül a másik két játékos, de időnként persze cserélhetnek. (erre szükség is van a lábizmok pihentetése miatt)
Útközben 1 órás pihenő, ezalatt ebéd.
A program kiegészíthető borkóstolós vacsorával, múzeumlátogatással, stb.
Az időtartam kb. 5 óra (1 órás ebéddel együtt)
Több napos tartózkodás esetén további program lehetőségek:
- sétahajózás és ebéd a Fertő-tavon
- kerékpártúra a Fertő-tó körül

 


Dzsiptúra

 

Vidám tájékozódási verseny utakon és off road terepen, amely aktivitást és leleményességet igényel. A játék győztese az a csapat lesz, aki a legtöbb információt és checkpointot találja meg.
A résztvevők településeken és erdős területen személygépkocsival elérhetetlen helyekre jutnak el, melynek során a környék által nyújtott festői táj látványában is részesülnek.

 

 

 

Ízelítő az állomásokból:

  • Erdős területen dzsip és a csörlő használatával farönköket kell megfelelő helyzetekbe és pozíciókba vontatni.
  • Előre elkészített ügyességi pályán kell vezetni az autót. Vízszállítás, szlalom, terepmászás négy kerékkel.
  • Csörlőzés

Téli varázs

 

A téli hónapok is számtalan lehetőséget nyújtanak az outdoor programok kedvelőinek. Ha leesik a hó, akkor különösen jól esik a friss levegőn játszani egy kicsit, és a program végén a forralt bor feledteti még a legfázósabbakkal is a hideg perceket.

 

 

 

 


 Stratégiai lasertag

 

Célja: A közös önfeledt játszás öröme a kollégákkal, illetve a játék során a bizalom, az együttműködés  erősítése  jókedvű hangulatban
 
Lasertag: Fontos szerepet kap a közös stratégia tervezése, és kitartó, összehangolt együttműködés a csapattagok között. Ezek a festék- és ütésmentes fegyverek fantasztikus élményt nyújtanak felhasználójuknak.
 
Eszközök: a résztvevők számára laser érzékelővel felszerelt fegyvereket biztosítunk. A laser puskák nem lőnek ki semmiféle lőszert, ellentétben a paintball-lal és az airsofttal. Találatkor nincs fájdalom, nem áll fenn a sebesülés veszélye. Nem kell védőruházatot, maszkot viselni.

 

  


Karitatív csapatépítés

 

TURISTA JELZÉSEK FESTÉSE

 

A játékvezetők csoportokat alakítanak ki. A csoportok GPS segítségével fognak tájékozódni. Minden csapat kap egy játékvezetőt kísérőnek, akik velük együtt megy végig az erdőben. A csoportok egyszerre indulnak el a kijelölt GPS pontra.
Az út során, a már kopott turista jelzések felújítása a program egyik célja. Ezeket a jelzéseket is GPS pontok fogják jelölni.
 
Látogatóközpont és tanösvény, bemutató terület rekonstrukciós munkái
 
A csapat több kisebb egységre oszlik, lehetőleg úgy, hogy mindenki megtalálja a leginkább testhezálló munkafolyamatot. Amennyiben a csapatok más munkát is kipróbálnának, lehetőség van arra, hogy cserélgessék a munkafolyamatokat.
 

Lehetséges munkák:

 

Tanösvény karbantartása.

Élőhely rekonstrukció.

Apríték hordás télire góréba.

A gally aprítékolási munka kiszolgálása.

Kirándulóhely és játszótér felújítás

 

Kiábrándító látványt tudnak nyújtani nagyobb szabadtéri piknikező helyek mellett lévő elhasználódott, málló festékű játszóterek, padok és asztalok. A következőkben ezek felújítására nyílik lehetőség.

A résztvevőket kisebb csapatokra osztjuk, akik részfeladatokat végeznek. A nagyobb felületű építmények csiszolásával kezd a csapat nagyobbik része, majd ezután következik a festés, ahol kezdetben egy kisebb csapat dolgozik, a többiek a többi műtárgy csiszolását végzik, majd az idő második felében már mindenki fest.

 

ÓVODAI, ISKOLAI PROGRAMOK

 

A program során a csapatépítésen résztvevők azt a feladatot kapják, hogy színesítsék meg egy óvoda életét. Játékokat szerveznek, kézműveskednek, arcot festenek, uzsonnát készítenek, együtt játszanak a gyerekekkel.
Ajándékokkal is készülünk, a játékokban használt eszközök egy részét (labdák, arcfestő készlet) az óvodának ajándékozzuk.
További igény esetén rendbetesszük az udvart, a játszóteret, kerítést festünk, stb.

Híreink

Mitől lesz hatékony a csapatépítés?

Teszt hír Az Egyesült Királyságban végzett 2009-es felmérés …

Bővebben »


Szállásajánlataink

Bővebben »